sâmbătă, 25 iunie 2011

O nunta venetiana

In urma cu o saptamana am avut placerea sa organizam o nunta speciala, pentru un cuplu deosebit, cu tema venetiana!
Am ales sa punem in evidenta aceasta tema aleasa impreuna cu mirii, prin folosirea in decorul salii a penelor de strut in nuante de bordo si alb, culori ce s-au regasit si in prezidiul de la masa mirilor, dar si in alte detalii, cum sunt marturiile, mastile venetiene, paharele de sampanie si cutiuta de verighete.







Am ales impreuna cu mireasa un buchet delicat din trandafiri albi, minitrandafiri crem, pene albe de strut pe margine, iar codita am accesorizat-o cu panglica de strasuri, perle si pietre, care a marcat foarte bine tematica nuntii.


Pentru buchetul nasei am ales flori in nuante de mov-roz-vernil-lila, din hortensia, trandafiri ocean song si eustoma. Codita am accesorizat-o cu dantela crem si delalii roz.

Lumanarile pentru cununie au fost creeate pe tehnica glob, din hortensia si cale albe.

Le dorim mirilor sa traiasca aceasta romantica poveste de dragoste venetiana toata viata!

Si, pentru ca intre timp am am lucrat cateva buchetele dragute pe care vrem sa vi le aratam, o sa profitam de aceasta postare, fara pre multe detalii, pentru ca o poza face cat o mie de cuvinte.
 Buchet pentru nasa din zambile roz pal, zambile bleo, ranunculus, astilbe, irisi, crisanteme, trachelium, pitosporum.
 Buchet de cununie din bujori fuchsia, ranunculus galben, ranunculus orange, cyanus bleo, trandafiri roz, frezii roz, verdeata safari mix.
Buchet de cununie din bujori somon, bujori fuchsia,hortensia dubla bleo, lalele, cyanus, fresia, crysanteme roz pal, crizanteme galbene-crem, trandafiri crem, trandafiri roz, salal, safari mix.

Speram ca am facut miresicile fericite cu aceste buchetele colorate, si le asteptam cu impresii!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariile sunt binevenite, bunul simt sa-ti fie cartea de vizita.